Aktualizováno: 29.7.2019

Test Audi e-tron

  • Sexy faktor: 5
  • Rodinný faktor: 3
  • Byznys faktor: 5
  • Fun faktor: 3
  • Offroad faktor: 1
  • Ženský faktor: 3
Testované motory: 55 quattro

Řidičova zóna

Řidičova zóna
 

Pojďme dovnitř. Audi e-tron je nepopiratelně luxusní. Pokud ale čekáte nějaké speciality, budete na omylu. Vůz si uvnitř spletete s jakýmkoliv jiným současným Audi. Pokud jste seděli třeba v Audi Q8, nic vás tady nepřekvapí. To ale nevadí. I tak působí ovládání e-tronu futuristicky.
Test Audi e-tronVýhled z vozu je ale excelentní. Ten ještě zlepšují tenká virtuální zrcátka, o kterých si povíme za malý moment.
Test Audi e-tronPokud se podíváte šikmo vzad, může překážet trochu tlustší sloupek nebo hlavová opěrka, ale není to vůbec špatné.
Test Audi e-tronVolant je klasika, kterou známe z jiných Audi vyšších tříd.
Test Audi e-tronVlevo najdete ovládání virtuálního kokpitu.
Test Audi e-tronVpravo hlasové funkce a media.
Test Audi e-tronAdaptivní tempomat se ovládá pod volantem.
Test Audi e-tronVirtuální kokpit, zde upravený pro potřeby elektromobilu. Levý budík ukazuje plýtvání energií či rekuperaci.
Test Audi e-tronDisplej zábavního systému MMI je v HD kvalitě, ale lesklá plocha se rychle upatlá.
Test Audi e-tronTotéž platí pro ovládání klimatizace.

Test Audi e-tronVirtuální zrcátka jsou za příplatek, který není právě malý. Ale dodělávají futuristickou atmosféru do perfektního stavu. Zlepšují výhled, akustiku a lépe se podle našich zkušeností na ně dívá v noci než na klasická. Takto vypadají zvenčí.
Test Audi e-tronUvnitř najdete displeje ve dveřích, takže se musíte naučit, že se máte koukat dolů a nikoliv z okénka.
Test Audi e-tronObraz je povedený, lze s ním trochu hýbat. Ale ne moc. Navíc zrcátka indikují nebezpečí v mrtvém úhlu pomocí barevných rámečků. Pokud chcete kompletní zážitek, doporučujeme připlatit.

Kabina a kufr

Audi e-tron - pohled sedadla přední Audi e-tron - pohled sedadla zadní Audi e-tron - pohled kufr základní Audi e-tron - pohled kufr maximální

 

Audi nabízí uvnitř poměrně dost místa, tedy na úrovni SUV střední třídy. Vůz jsme kompletně změřili, na výsledky se mžete podívat pod tímto odkazem.

Vzadu se pohodlně uvelebí dva dospělí, ani cestující vyšších postav neměly před koleny nebo nad hlavou problém.
Test Audi e-tronVzdušnost kabiny podtrhávalo v testovaném voze střešní okno. To je také za příplatek a vyjde na podobnou cenu jako virtuální zpětná zrcátka.
Test Audi e-tronProstor pod loketní opěrkou je prakticky k ničemu.
Test Audi e-tronNaopak přední najdete schopné držáky na nápoje, drobnosti a pohodlnou nabíječku mobilu.

Kufr má kapacitu 600 litrů v základním provedení, což je na danou třídu velmi pěkná hodnota. Auto je to díky tomu velmi praktické.
Test Audi e-tronZadní sedadla lze sklápět i páčkou z kufru. Po sklopení sice nevznikne rovná ložná plocha, ale výsledný prostor 1725 litrů je dobrý. Obě hodnoty jsou měřeny až po strop.
Test Audi e-tronPod podlahou kufru se nachází rezerva.
Test Audi e-tronA uložíte sem i některé kabely k nabíjení.
Test Audi e-tronDalší nabíjecí kabely můžete uložit sem, do prostoru u motoru. Kde jsou?
Test Audi e-tronNo přece tady. Přístup dovnitř ale není příliš pohodlný. Raději je vozte všechny normálně vzadu.

Pokračování článku Motory, řazení, řízení, brzdy

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus